Home / Nyheder / Hvad skal man skrive til barnedåben til forældrene digitalt?

Hvad skal man skrive til barnedåben til forældrene digitalt?

dåb er en vigtig begivenhed i de kristne liv. Det markerer den lange rejse, de sværger for at gå sammen med deres frelser, Jesus. Der stilles et løfte på dåbsdagen, at de skal gå på den hellige sti, der er lagt af deres frelser og følge hans lære for at efterlade deres synder og forseelser. Dåb er en handling, der løser en person fra sine tidligere synder og giver ham / hende muligheden for at omfavne den nye livsstil i lyset af renhed, ærlighed og godhed.

Barnedåbs kort kan sendes over nettet!

Dette er en glædedag for ikke kun den, der bliver døbt, men også deres forældre, der er gået på denne sti sammen med deres barn, der nu står for at pantsætte sin tro til den hellige frelser, Jesus. For at fejre denne dag sender venner og familie deres gode ønsker til forældrene til det barn, der bliver døbt gaver og kort. Dette er en måde at udtrykke deres lykke og glæde på i form af lykønskninger og velsignelser til både børnene og deres forældre.

Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med denne nye store side om barnedåb og masser ideer, til bl.a barnedåbs invitation.

Beskeder er dyrebare

Selvom det kan virke indlysende, at du gerne vil lykønske og dele din lykke i dåbskortet til forældrene, kan det helt sikkert blive forvirrende at beslutte, hvad der skal skrives nøjagtigt, så du kan formidle dine følelser korrekt. I stedet for blot at skrive – ”Tillykke. Jeg er glad for dig. ”For at hjælpe dig her er et par eksempler, der kan hjælpe dig i denne knivspids:

Vi er så glade for at høre om [barnets navn] dåb. Dette er en stor milepæl i [hans / hendes] religiøse rejse. Maj [han / hun] har en særlig og mindeværdig dåb.
Vi er glade for at blive inviteret til [barnets navn] dåb. Med dig som [hans / hendes] forældre [vil han / hun] helt sikkert gå på spiritualitetens og troens vej.

Må den Hellige Herre give alle hans velsignelser og blid kærlighed til din lille. Jeg ønsker en livs glæde og helbred for [barnets navn]. Tillykke.
Må denne dag være begyndelsen på et liv fyldt med velsignelser og ren kærlighed til [barnets navn]. Min kærlighed og velsignelse er med din familie. Må Gud velsigne dig.

Må [barnets navn] altid gå med frelserens hellige vejledning og blide kærlighed.
Dette er sådan en mindeværdig dag for os alle. Jeg håber, at denne dag markerer begyndelsen på et vellykket religiøst og elsket liv for [barnets navn]. Tillykke.

Håber, at dette hjælper dig i din rejse til at finde de rigtige ord til at dele din kærlighed og lykke med dine venner eller familie.

About admin

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *